نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

دانشگر – یزدانی، زوج خط دفاعی سپاهان در عربستان

  • کد خبر: ۱۹۷۶۰۲
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
دانشگر – یزدانی، زوج خط دفاعی سپاهان در عربستان
محمد دانشگر و سیاوش یزدانی دو شوالیه زردپوش برای نجات سپاهان و رساندن این تیم به مرحله حذفی خواهند بود.

به گزارش شهرآرانیوز، سپاهان با ۲ پیروزی خانگی در ورزشگاه آزادی و گرفتن ۶ امتیاز، شانسش برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را به بالاترین حد خود رساند. آن‌ها حالا و در هفته پایانی باید راهی عربستان شده و برابر الاتحاد قرار بگیرند؛ تیمی که برنده بازی برگزارنشده با سپاهان شد و شاگردان مورایس می‌خواهند با یک انتقام شیرین یک صعود شیرین‌تر را جشن بگیرند.

مورایس، اما با کمبود مهره در قلب خط دفاع روبروست و این یعنی چاره‌ای برای مرد پرتغالی جز استفاده از زوج محمد دانشگر و سیاوش یزدانی برای حضور در مهمترین قسمت زمین وجود ندارد.

دیگر خبری از نیلسون جونیور نیست و قرارداد این مدافع برزیلی نه چندان باکیفیت یکی، دو هفته قبل به صورت دوطرفه فسخ شد. هادی محمدی هم به دلیل اخراج در بازی برابر نیروی هوایی، از حضور برابر همگروه عربستانی محروم است.

زوج دانشگر و یزدانی روزگار خوبی را در استقلالی که بدون شکست قهرمان لیگ برتر شد، داشتند. آن‌ها در کنار مرادمند، مثلث خط دفاع ۳ نفره تیم مجیدی بودند که البته با سرباز شدن یزدانی و مرادمند از بین رفت.

در سپاهان، اما کمتر فرصتی پیش آمد تا یزدانی و دانشگر کنار هم بازی کنند. در بازی با استقلال خوزستان، دانشگر جایی در ترکیب اصلی نداشت و بین دو نیمه وارد زمین شد تا جانشین هادی محمدی شود. در نیمه دوم آن بازی، یزدانی و دانشگر کنار هم قرار گرفتند و البته دروازه سپاهان هم باز شد.

زوج یزدانی و دانشگر، ۳۶ دقیقه برابر نساجی و ۴۵ دقیقه روبروی استقلال خوزستان و درمجموع ۸۱ دقیقه در بازی‌های این فصل سپاهان در لیگ برتر، کنار هم بازی کرده اند و حالا در بازی مرگ و زندگی سپاهان، باید خودشان را نشان بدهند.

البته یک احتمال کوچک هم وجود دارد که زوج یزدانی و دانشگر را مورایس به بازی نگیرد. این احتمال هم استفاده از محمد قربانی در خط دفاعی است که با توجه به محرومیت محمدجواد حسین نژاد و نیاز به او در خط میانی، زیاد نمی‌توان رویش حساب کرد. قربانی برابر ملوان، یکی از اضلاع مثلث دفاعی سپاهان و برابر صنعت نفت هم یکی از دو مدافع میانی تیمش بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->